Media

Media

Rozmaite media już od wielu lat służą komunikacji rozmaitych treści i przekazywaniu wiadomości. Stwarzają niemal nieograniczone możliwości, dzięki którym informacje w mgnieniu oka mogą dotrzeć do ludzi na całym świecie. Trudno nie zauważyć, że media, tak jak wszystko na świecie, z biegiem lat ulegają ciągłym zmianom i modernizacjom. Jeszcze kilka lat temu przekazy medialne zawsze były jednostronne. Wydawca gazety lub nadawca radiowy czy telewizyjny przesyłał wiadomości do różnych miejsc na świecie.

Była to jednak relacja jednostronna – pomiędzy nim a odbiorcą nie powstawało tak zwane sprzężenie zwrotne, czyli możliwość nawiązania obustronnej interakcji. Nawet jeśli odbiorca wyrażał swoją opinię na temat przekazu medialnego, na przykład listownie, uzyskanie tego typu reakcji było znacznie odłożone w czasie. Charakter mediów uległ ogromnym zmianom wraz z powstaniem Internetu. Korzystanie z nowoczesnych mediów powoduje, że odbiorca może w sposób natychmiastowy odnieść się do otrzymanego przekazu. Co więcej, coraz częściej zdarza się, że odbiorcy sami także odpowiadają za tworzenie nowych treści i w pewnym stopniu decydują o tym, co zdecyduje się opublikować dana firma medialna.

agencja brandingowa poznań