Auto dla handlowca
Jeśli jesteś z zawodu przedstawicielem handlowym, jednym z najważniejszych narzędzi twojej pracy jest samochód. Niezależnie od tego, czy terenem twojej działalności jest małe miasteczko, czy też cała Europa, twoje auto musi być niezawodne i doskonale radzić sobie w dłuższych trasach.
Kupując nowy samochód (zakładając, że poruszasz się własnym pojazdem, a nie służbowym) stajesz na pewno przed dylematem, czy kupować nowy czy też używany. Obie opcje mają swoje plusy i minusy.
I to od ciebie będzie zależało, które strony przeważą. Za fabrycznie nowym przemawia z pewnością pakiet ubezpieczeń, względna niezawodność oraz komfort jazdy – wszystkie mechanizmy funkcjonują płynnie, sprzęgło od samego początku przyzwyczaja się do twojej stopy, działa klimatyzacja tak przydatna podczas upałów.
Jednak z drugiej strony w drodze przydarzają się różne, czasem pechowe sytuacje. A odrobinę mniej boli stłuczka kilkuletnim autem, niż takim prosto spod igły.
Do tego nowe auto szybko traci na wartości, tym bardziej, że auto przedstawiciela handlowego ma zwykle duży przebieg i trudno później sprzedać go korzystnie. Podnosi to bez wątpienia walory auta używanego – tutaj ta dysproporcja nie jest aż tak wyraźna.