Autorytet w reklamie

Autorytet w reklamie

Wiele osób decyduje się na zakup konkretnego produktu po tym, jak zachęci je do tego odpowiedni specjalista. Przykładowo większa jest szansa, że konsument kupi określoną pastę do zębów wtedy, gdy poleci ją dentysta niż przypadkowa osoba. Fakt ten wykorzystują twórcy reklam. Obecność autorytetów w reklamie stała się swego rodzaju trendem.

Nie dzieje się to jednak bez powodu. Autorytet w reklamie sprawia, że istnieje większe prawdopodobieństwo, że reklama odniesie określony skutek, czyli np. zakup produktu. Chcąc ukazać autorytet, aktorzy grający w reklamie zakładają np.

biały fartuch, garnitur, strój policjanta. Niekiedy poszczególne dane ukazywane są za pomocą wykresów czy diagramów. Warto jednak pamiętać, że nie każdy lekarz, który występuje w reklamie w rzeczywistości też jest lekarzem. Autorytet będący w reklamie świadczy też o jej prestiżu.

Z tego powodu firmy tak chętnie korzystają z tej sztuczki. Warto jednak pamiętać, że coraz więcej konsumentów jest świadomych tego rodzaju chwytów reklamowych, stąd mogą się one okazać nieskuteczne.

jednolite tło drukarskie https://booklet.pl/pomoc/spady-drukarskie-oraz-marginesy-bezpieczenstwa Spady drukarskie ora http://www.contactcenter.pl/pl/uslugi/obsluga-klientow/22